- Технічні правила
перевірки учнівських письмових робіт.
7.1. Усі записи, помітки й виправлення в
учнівських письмових роботах слід виконувати ручкою з червоним чорнилом.
7.2. Виявлені помилки позначають так:
- орфографічні,
пунктуаційні та граматичні помилки на вивчені вже правила підкреслюють
горизонтальною рискою й на березі в цьому ж рядку вказують тип помилки (|
- орфографічна, v - пунктуаційна, г - граматична), помилки на ще не
вивчені правила виправляють, перекреслюючи їх скісною рискою ( / ) й надписуючи
потрібну літеру чи розділовий знак, вказують на березі тип помилки, проте
її не враховують при остаточному визначенні оцінки.
Аналіз поетичного твору
1. . Чи міняється відчуття автора впродовж вірша, якщо так – завдяки яким словам ми про це здогадуємося.
2. Чи є у вірші конфлікт, для визначення конфлікту виявити з вірша слова, які умовно можна назвати позитивно емоційно забарвленими і негативно емоційно забарвленими, виявити ключові слова серед позитивних і негативно емоційно забарвлених в цих ланцюжках.
3. Чи є у вірші ланцюжки слів, зв'язаних асоціативно або фонетично (по асоціаціях або по звуках)
4. У якій строфі можна виділити кульмінацію, чи є у вірші розв'язка, якщо так, то яка.
5. Який рядок ставати толком для створення вірша. Роль першого рядка (яка музика звучить в душі поета, коли він береться за перо)
6. Роль останнього рядка. Які слова представляються поетові особливо значимими, якими він може закінчити вірш.
7. Роль звуків у вірші.
8. Колір вірша.
9. Категорія часу у вірші (значення минулого, сьогодення і майбутнього).
10. Категорія простору (реального і астрального)
11. Міра замкнутості автора, чи є звернення до читача або адресата?
12. Особливості композиції вірша.
13. Жанр вірша (різновид: філософський роздум, елегія, ода, байка, балада)
14. Літературний напрям, якщо можна визначити.
15. Значення художніх засобів. (порівняння, метафора, гіпербола, антитеза, алітерація, оксюморон)
16. Моє сприйняття цього вірша.
17. Якщо є необхідність звернутися до історії створення, року створення, значення цього вірша в творчості поета. Умови, місце. Чи є в творчості цього поета схожі з ним, чи можна порівняти цей вірш з творчістю іншого поета.
Немає коментарів:
Дописати коментар